O mnie

Nazywam się Ewa, znajomi mówią na mnie Kfiatek. Prywatnie jestem żoną fajnego weterynarza i mamą dwóch wesołych dziewczynek. Mieszkamy za granicą. Konkretniej mówiąc w Anglii . Zajmuję się projektowaniem i wykonywaniem biżuterii od wielu lat, a od kilku lat jestem wielką entuzjastką portalu Etsy.com . Powód jest prosty – dzięki Etsy moja „praca – hobby” stała się moją pracą na serio. Zupełnie etatową, przynoszącą wymierne korzyści i roztaczającą przede mnie bardzo przyjemną wizję przyszłości. Poza tym – to jest miejsce, które zrzesza ludzi z całego świata tworząc jedynego rodzaju społeczność ludzi twórczych, którzy pomagają sobie, dodają sobie otuchy, udzielają sobie konstruktywnej krytyki.Wielu znajomych pyta mnie jak to jest z tym Etsy, jak to się zakłada – z czym to się je jednym słowem. Jednym sie nie da. Ciezka pracá udalo mi sie osiagnac ponad 1000 sprzedazy w rok a ponad 7000 sprzedazy w cztery lata. Najpierw mi nie szlo – bo nie znalam tych wszystkich kruczków.
Teraz znam i mogé sie podzielic, czemu nie.
No i już moze raz wreszcie to napiszę i będzie ?
IMG_4723
Reklamy

7 thoughts on “O mnie

  1. Witam Pani Ewo.Po przeczytaniu pani opisu jak zalozyc konto jestem trocha zagubiona. Pani mieszka w Angli a ja w USA. Planuje juz od dluszego czasu otwozyc konto ale jakosc mam opory czy to bedzie mozna sprzedawac i czy jest zbyt na to ja nieraz kupuje z tej strony. Pani Ewo prosze o kontakt e-mail . Pazdrawiam Mariola

    Polubienie

  2. Witam, chciałabym zapytać, czy aby sprzedawać na Etsy potrzebuje zarejestrować firmę lub zdobyć odpowiednie certyfikaty? Moge legalnie sprzedawać? A może jest tzw. wpis do osób które zajmują sie rękodziełem?

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s